Stichting

De Dr. K.H. Miskotte Stichting, opgericht in 1980, stelt zich ten doel om het archief te beheren – ondergebracht bij de Bijzondere Collecties van de Universiteitsbibliotheek van Leiden – waarin alle boeken, publicaties, manuscripten en brieven van Miskotte worden bewaard. Daarnaast wil zij de studie van de werken van Miskotte bevorderen door het (her)uitgeven en digitaliseren van zijn werken, het organiseren van studiedagen en het stimuleren van het onderzoek naar zijn werk.
Tot nog toe (2023) verschenen 15 delen van Miskottes Verzameld Werk (in 17 banden). Het bestuur streeft ernaar vóór 2026 – het vijftigste sterfjaar van Miskotte – de laatste twee delen te hebben uitgebracht.

Leden van het bestuur zijn op dit moment (midden 2024):
drs. Mirjam Elbers, theoloog en uitgever, voorzitter
dr. Willem van der Meiden, theoloog en journalist, secretaris